30 napos jóllétet bevonzó kihívás

Bőségprogram, ahogy én gondolom

Bőségprogram, ahogy én gondolom

A hetedik nap - ma átugrottam Konmarihoz

Rend a lelke..., avagy mappák, papírok, dobozok

2018. január 21. - Eniy

Lássuk csak, hol tartunk! Összeszámoltam, hogy valójában mennyi is az a napi fél óra? Eredetileg azt terveztem, hogy napi 20-30 percnyi időráfordítással gyökeresen változtathatok a pénzhez, a jövedelemnöveléshez való hozzáállásomon. Hosszútávon természetesen, nem egyik hétről a másikra.  Úgy gondoltam, ennyi idő bőven elég a negatív programok átírására, ráadásul a témában szakértőnek számítók sem ajánlanak ennél több időt naponta a meditálásra, elmélyülésre. Sőt a témában fellelhető tanfolyamok sem ígérnek ennél hosszabb időráfordítást naponta. Itt jön a csavar! 

money-2724238_1280_1.jpg

Az ember elülteti a fejében az új "magot" (gondolatot), hogy "ura vagyok a pénzügyeimnek, jövedelmem folytonosan növekszik, egyre nagyobb anyagi biztonságban élek", kinek mi tetszik jobban, meditál, azaz beállítja a megfelelő frekvenciát, amin kezdi fogni az "üzeneteket", hogy mit kell tenni annak érdekében, hogy a mondogatott állítások igazak legyenek. Az Univerzum vagy a tudatalatti, vagy az egyetemes intelligencia, nevezzük bárminek is, pedig diktál: 

  • mindig tudd, hogy mire megy el a pénzed, tudd, hogy miből jön
  • rendezd pénzügyeidet, tedd átláthatóvá, könnyen kontrollálhatóvá az elintéznivalókat
  • nézz körül, milyen bevételforrásokat találsz
  • indulj el, kezdj utánajárni
  • lazíts, programozz tovább
  • stb. - lásd az előző napokat!

 Jelentem, a harminc napos bőségprogram elvégezhető és hatásos, nagyon is, már most észrevehetőek a változások. Másrészt viszont így, ebben a formában hülyeség. :) Várj! Még ne menj, mondom tovább: 

A hülyeséget a napi 30 percre értettem, mivel ez csak egy kezdő lépés, ami egy új életvezetés kialakításához vezet. A kapott ötleteket meg is kell valósítani, mert abból lesz a pénz, a kiteljesedés, a biztonság, az gazdagabb élet, mindaz, amiért ezt az egészet elkezdtük. Mert ugye mégsem úgy van, hogy vizualizálsz és elképzelsz egy kocsit vagy elefántot (mint a Titok c. filmben) és az egyszer csak megjelenik. Hanem vizualizálsz, vizualizálsz,azután egyszer csak indíttatást érzel, hogy utánajárj a legújabb modelleknek, vagy kerülj egyet az állatkerben. Emlékszem, valamelyik Pongor Juhász Attila anyagban - youtube -  hallottam egyszer azt a gyakorlatot, ami tulajdonképpen evidens, és a siker útján járók sokan ösztönből végzik, hogy tudatosan gondolj bele, hogyan élnek a gazdagok, akiknek mindig bőven van jövedelmük, jólétben élnek, szabadságban. Na, hát ők nem csak napi fél órán át képzelegnek arról, hogy bőven van pénzük, hanem a nap minden percében tudják, és automatikusan úgy is élnek és aszerint döntenek, hogy még több legyen. 

Elképzeltem. Nem azokat, akiknek a gazdagság az ölükbe hullott, hanem, akik magukat tették jómódúvá. Az én meglátásaim szerint a rend, a rendezettség, a céltudatosság, a tisztaság, az átláthatóság, a nyugalom, az összeszedettség, a sok tér, az okosan beosztott idő jellemző rájuk. Nem mennek a postára havonta két-háromszor befizetni, lottózni, nem csúsznak a befizetéseikkel, amit lehet online intéznek, nem szaladgálnak naponta a boltba, tudják, mit akarnak. Ha egy ember jól bánik az anyagi ügyeivel, ez az egész életmódján látszik, nem csak napi fél óra pozitív programozást végez és azután még tesz egy-két dolgot, hanem az egész életvitele "jólét bevonzó" üzemmódban működik. Ez a cél!

Folytatjuk a rendszerezést és a tervezést. Már összeírtuk, hogy milyen tennivalóink vannak a pénzünkkel kapcsolatban, éves bontásban lejegyezni a legcélszerűbb. Most vegyük elő a témához kapcsolódó papírjainkat, leveleket, értesítőket, szerződéseket, stb. Remélhetőleg már eddig is egy helyen tartottuk, de ha nem, mindenképpen külön nagy mappa kell a pénzügyeknek. Legjobb egy tágas irattartó, amibe belefér az a 4-5 brosúra, külön a banki szerződésekkel, külön a biztosítási szerződésekkel, a telefon, víz, villany szerződésekkel. 

Feladat: 

  1. Szedjük össze az összes pénzzel kapcsolatos elintéznivaló papírjait
  2. Csináljunk állandó helyet a számukra (legjobb külön mappákba rakni a rendszerezett iratokat és egyet üresen hagyni, amibe átmenetileg a friss papírokat tesszük, amíg átnézzük és rendszerezzük őket, mondjuk hétvégeken vagy este)
  3. Nézzük át és csak a szükséges iratokat hagyjuk meg, az aktuális szerződéseket, fontos dokumentumokat. A reklámokat, havi értesítőket, egyéb értesítőket, kínálatokat, felesleges hóbelemancugot semmisítsük meg (ha nincs rajta a nevünk és személyes adatok, akkor mehet egyenesen a kukába)
  4. Az aktuális befizetnivalóknak csináljunk külön helyet, hogy majd egyszerre elintézhessük! 
  5. Szükséges mappák: annyi, ahány külön pénzügyünk, fizetnivalónk, spórolásunk van, tételenként (a szolgáltatók mehetnek egy helyre, de legyen külön a bankunkkal való szerződéseknek, papíroknak, külön a biztosításoknak) + egy, amit legelöl tartunk, ebben vannak a legközelebb befizetésre kerülő díjbekérők, számlák, elintézendő ügyek.
  6. Ha kész, pár nap múlva folytatjuk. Szükségünk lesz egy vonalzóra, tollra, ceruzákra, naptárra és egy külön füzetre.

Plusz a többi napi gyakorlat:

  • Bevétel-kiadás naplóba beírás, ha ma is költöttünk
  • kb. 20 perc a megerősítésekkel, a hatodik nap alapján
  • megkönnyebbülést kiváltó meditáció
  • Elővenni és átnézni a "Hogyan növelhetem a bevételeimet?" füzetünket, hozzáírni, igazítani, ami eszünkbe jut

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bosegprogram.blog.hu/api/trackback/id/tr7613591983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása